Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

mgr Agnieszka Baran

Ukończyła jednolite studia magisterskie z zakresu psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ukończenia studiów pracuje jako psycholog dziecięcy. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z trudnościami rozwojowymi oraz ich rodzinami. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci w spektrum autyzmu, poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz fundacji, zajmując się diagnozą, terapią oraz udzielaniem konsultacji psychologicznych. Ukończyła liczne szkolenia dotyczące diagnozy oraz terapii dzieci z trudnościami rozwojowymi, m.in: uprawnienia do stosowania narzędzi ADOS-2 i Stanford-Binet 5, Leiter-3, Podstawowe zagadnienia terapii dzieci z autyzmem, Zabawa w terapii dziecka z autyzmem, Trening Umiejętności Społecznych, PECS 1, Przedszkolak z trudnościami emocjonalnymi  i inne.

Konsultuje dzieci w procesie diagnozy w kierunku zaburzeń neurorozwojowych – ASD oraz ADHD.