Poradnia Psychologiczna dla Dzieci i Młodzieży oferuje wsparcie w diagnozowaniu i leczeniu zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży, takich jak ADHD, zaburzenia lękowe, depresja, zaburzenia ze spektrum autyzmu czy trudności emocjonalne i behawioralne. Nasz zespół doświadczonych specjalistów zapewnia indywidualne podejście, tworząc bezpieczną i wspierającą przestrzeń dla młodych pacjentów. Wspólnie z rodziną pomagamy dzieciom i młodzieży radzić sobie z wyzwaniami, wspierając ich rozwój i zdrowie psychiczne.
PORADNIA PSYCHOLOGICZNA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

mgr Piotr Głowacki

Psycholog specjalizujący się w pracy z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Pomaga w poszukiwaniu sensu, przezwyciężaniu lęków i wyrażaniu emocji, a także w rozwiązywaniu trudności w relacjach społecznych.
Jego podejście jest zakorzenione w wartościach humanistycznych i egzystencjalnych. Gwarantuje bezwarunkową akceptację, autentyczność oraz pełną próbę zrozumienia. Wierzy, że człowiek jest w ciągłym procesie stawania się, a to w naturalnej konsekwencji oznacza, że momenty wzlotów przemieszane są ze spadkami.
Obecnie poszerza i rozwija swoje umiejętności w szkole psychoterapii Gestalt.
Obszary pomocy:
- Zaburzenia emocjonalne,
- Zaburzenia lękowe,
- Depresja,
- Zaburzenia nastroju,
- Stres,
- Kryzys emocjonalny,
- Lęki,
- Zaburzenia psychosomatyczne,
- Nerwica.
mgr Urszula Lewoc

Psycholożka z doświadczeniem w pracy z osobami z niepełnosprawnościami i ich bliskimi w warsztacie terapii zajęciowej oraz stowarzyszeniu zajmującym się wspieraniem bliskich osób z niepełnosprawnościami. Zna bariery, które napotykają osoby z niepełnosprawnościami, i ich konsekwencje. Zmęczenie, ciągły stres, lęk o przyszłość, wypalenie – to tylko kilka z nich.
Chciałaby wspierać osoby z niepełnosprawnościami i ich bliskich w radzeniu sobie z trudnymi emocjami. Prowadzi również indywidualną terapię psychologiczną dla dzieci oraz konsultacje psychologiczne dla rodziców.
Jest facylitatorką metody „Ważne nawyki w sytuacjach stresu” opracowanej przez WHO, regularnie bierze udział w licznych szkoleniach z zakresu psychologii klinicznej, interwencji kryzysowej, psychoedukacji i różnych narzędzi i metod terapeutycznych. W niedługim czasie planuje podjąć kurs psychoterapii poznawczo-behawioralnej – interesuje się trzecią falą CBT, w tym terapią akceptacji i zaangażowania.
W swojej pracy kieruje się otwartością oraz empatycznym i pozytywnym spojrzeniem na człowieka, wskazując na jego zasoby. Wierzy, że z odpowiednim wsparciem ludzie są w stanie poradzić sobie sami z różnymi trudnościami, czasami po prostu potrzebują pomocnej dłoni.
- indywidualne wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich bliskich,
- wsparcie w nazywaniu i regulacji emocji,
- wsparcie w wykorzystywaniu wewnętrznych zasobów do radzenia sobie z trudnościami w życiu codziennym,
- wsparcie w odbudowywaniu samooceny i poczucia sprawczości, grupowe treningi umiejętności społecznych dla osób z niepełnosprawnościami, w tym z niepełnosprawnością intelektualną,
- grupowe treningi umiejętności społecznych dla dzieci.
mgr Magdalena Snoch

Za najważniejszy cel swojej pracy wybiera wsparcie rozwoju małych pacjentów na drodze do samodzielności, radości i pewności siebie. Chce edukować rodziców na temat objawów dziecięcych trudności, ale również pomagać w budowaniu świadomego rodzicielstwa, opartego o umiejętność wyznaczania bezpiecznych granic.
- diagnoza i terapia trudności związanych z autyzmem, ADHD, Zespołem Downa;
- zajęcia psychologiczne dotyczące odczytywania i regulowania emocji;
- Trening Umiejętności Społecznych i edukacja o technikach zastępowania agresji.
Dla rodziców:
- konsultacje przy diagnozie zaburzeń ze Spektrum Autyzmu i ADHD;
- konsultacje dotyczące wsparcia dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, nieśmiałych lub przejawiających zachowania agresywne;
- poradnictwo jak uczyć samodzielności i rozmawiać o seksualności.
Prowadzi również terapię logopedyczną dla pacjentów dorosłych i dzieci. Łączy wykształcenie logopedyczne i wiedzę psychologiczną podczas pracy nad trudnościami związanymi z:
- wadami wymowy,
- opóźnionym rozwojem mowy,
- autyzmem,
- afazją,
- jąkaniem,
- niedosłuchem,
- dysleksją.
Szczególnie ceni sobie dobre porozumienie we współpracy z rodzicami małego pacjenta, upatrując w tym drogi do sukcesu w rozwoju mowy. Doświadczona w pracy z dziećmi i dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną i deficytami uwagi. Otwarta na potrzeby dorosłych pacjentów logopedycznych, szczególnie wspiera ich motywację do zmian.
mgr Martyna Krosta

Jestem psychologiem, absolwentką jednolitych studiów magisterskich z psychologii o specjalności kliniczno-sądowej. Ukończyłam również studia podyplomowe z psychologii edukacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuję się w diagnozie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Prowadzę również warsztaty dla rodziców, młodzieży i dzieci.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie, Krakowskim Instytucie Psychoterapii czy Pracowni Badań Psychologicznych. Obecnie pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w przedszkolu.
W procesie diagnostycznym biorę pod uwagę wieloaspektowość zgłaszanych trudności, aby wskazać możliwie jak najlepsze metody wsparcia funkcjonowania dziecka. Biorę udział w procesie diagnozy w kierunku Spektrum Autyzmu i ADHD, wspieram dzieci mające trudności w koncentracji uwagi czy regulacji emocji.
mgr Agnieszka Baran

Ukończyła jednolite studia magisterskie z zakresu psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ukończenia studiów pracuje jako psycholog dziecięcy. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z trudnościami rozwojowymi oraz ich rodzinami. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci w spektrum autyzmu, poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz fundacji, zajmując się diagnozą, terapią oraz udzielaniem konsultacji psychologicznych. Ukończyła liczne szkolenia dotyczące diagnozy oraz terapii dzieci z trudnościami rozwojowymi, m.in: uprawnienia do stosowania narzędzi ADOS-2 i Stanford-Binet 5, Leiter-3, Podstawowe zagadnienia terapii dzieci z autyzmem, Zabawa w terapii dziecka z autyzmem, Trening Umiejętności Społecznych, PECS 1, Przedszkolak z trudnościami emocjonalnymi i inne.
Konsultuje dzieci w procesie diagnozy w kierunku zaburzeń neurorozwojowych – ASD oraz ADHD.
mgr Dominika Wiśniowska

Dzień dobry, nazywam się Dominika i jestem psychologiem. Ukończyłam studia jednolite magisterskie, uzyskując dyplom psychologa o specjalności klinicznej. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Poradni leczenia uzależnień dla osób uzależnionych i współuzależnionych, w Ośrodku Adopcyjnym, oraz w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Oprócz spotkań indywidualnych, na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą w przedszkolu oraz szkole.
Wierzę że psychologia to obszar, w którym ukończenie studiów stanowi dopiero wstęp do rozwoju i ciągłej nauki, dlatego nieustannie podnoszę kwalifikacje oraz zwiększam swoją wiedzę poprzez udział w kursach, szkoleniach oraz konferencjach naukowych. Dodatkowo swoją pracę poddaję regularnej interwizji lub superwizji, oraz kieruję się zasadami Kodeksu Etyczno- Zawodowego Psychologa.
Pracuję zarówno z dorosłymi, młodzieżą, jak i dziećmi od 7. roku życia.
Moja praktyka skupia się głównie na pracy z osobami w kryzysach życiowych, z trudnościami emocjonalnymi, niskim poczuciem własnej wartości, a także z osobami w spektrum autyzmu, czy ADHD. Najbliższa jest mi idea oraz metody pracy nurtu poznawczo-behawioralnego.
W przypadku gdy trudno jest jednoznacznie zdefiniować problem, mogę pomóc w zdiagnozowaniu i określeniu go, a także wskazać rodzaj metody oraz specjalisty, który pomoże w jego rozwiązaniu.
Udzielam także konsultacji dla rodziców np. w sytuacji separacji, rozwodu.
W pracy terapeutycznej najważniejsze jest dla mnie stworzenie szczerej relacji, opartej na zaufaniu i poczuciu pełnej akceptacji. Do każdej osoby podchodzę indywidualnie, wierząc że nasze myśli i przekonania kształtują naszą rzeczywistość, a w każdym z nas kryją się zasoby, które przy odpowiednim wsparciu, umożliwią poprawę jakości życia.