Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

PORADNIA PSYCHOLOGICZNA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

Poradnia Psychologiczna dla Dzieci i Młodzieży oferuje wsparcie w diagnozowaniu i leczeniu zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży, takich jak ADHD, zaburzenia lękowe, depresja, zaburzenia ze spektrum autyzmu czy trudności emocjonalne i behawioralne. Nasz zespół doświadczonych specjalistów zapewnia indywidualne podejście, tworząc bezpieczną i wspierającą przestrzeń dla młodych pacjentów. Wspólnie z rodziną pomagamy dzieciom i młodzieży radzić sobie z wyzwaniami, wspierając ich rozwój i zdrowie psychiczne.

mgr Piotr Głowacki

Psycholog specjalizujący się w pracy z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Pomaga w poszukiwaniu sensu, przezwyciężaniu lęków i wyrażaniu emocji, a także w rozwiązywaniu trudności w relacjach społecznych.

Jego podejście jest zakorzenione w wartościach humanistycznych i egzystencjalnych. Gwarantuje bezwarunkową akceptację, autentyczność oraz pełną próbę zrozumienia. Wierzy, że człowiek jest w ciągłym procesie stawania się, a to w naturalnej konsekwencji oznacza, że momenty wzlotów przemieszane są ze spadkami.

Obecnie poszerza i rozwija swoje umiejętności w szkole psychoterapii Gestalt.

Obszary pomocy:

  • Zaburzenia emocjonalne,
  • Zaburzenia lękowe,
  • Depresja,
  • Zaburzenia nastroju,
  • Stres,
  • Kryzys emocjonalny,
  • Lęki,
  • Zaburzenia psychosomatyczne,
  • Nerwica.

 


Umów się na wizytę

mgr Urszula Lewoc

Psycholożka z doświadczeniem w pracy z osobami z niepełnosprawnościami i ich bliskimi w warsztacie terapii zajęciowej oraz stowarzyszeniu zajmującym się wspieraniem bliskich osób z niepełnosprawnościami. Zna bariery, które napotykają osoby z niepełnosprawnościami, i ich konsekwencje. Zmęczenie, ciągły stres, lęk o przyszłość, wypalenie – to tylko kilka z nich.

Chciałaby wspierać osoby z niepełnosprawnościami i ich bliskich w radzeniu sobie z trudnymi emocjami. Prowadzi również indywidualną terapię psychologiczną dla dzieci oraz konsultacje psychologiczne dla rodziców.

Jest facylitatorką metody „Ważne nawyki w sytuacjach stresu” opracowanej przez WHO, regularnie bierze udział w licznych szkoleniach z zakresu psychologii klinicznej, interwencji kryzysowej, psychoedukacji i różnych narzędzi i metod terapeutycznych. W niedługim czasie planuje podjąć kurs psychoterapii poznawczo-behawioralnej – interesuje się trzecią falą CBT, w tym terapią akceptacji i zaangażowania.

W swojej pracy kieruje się otwartością oraz empatycznym i pozytywnym spojrzeniem na człowieka, wskazując na jego zasoby. Wierzy, że z odpowiednim wsparciem ludzie są w stanie poradzić sobie sami z różnymi trudnościami, czasami po prostu potrzebują pomocnej dłoni.

  • indywidualne wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich bliskich,
  • wsparcie w nazywaniu i regulacji emocji,
  • wsparcie w wykorzystywaniu wewnętrznych zasobów do radzenia sobie z trudnościami w życiu codziennym,
  • wsparcie w odbudowywaniu samooceny i poczucia sprawczości, grupowe treningi umiejętności społecznych dla osób z niepełnosprawnościami, w tym z niepełnosprawnością intelektualną,
  • grupowe treningi umiejętności społecznych dla dzieci.

Umów się na wizytę

mgr Magdalena Snoch

Magdalena Snoch Insmind
Psycholożka i logopedka specjalizująca się w pracy z dziećmi i ich rodzinami. Bierze udział w procesie diagnozy zaburzeń ze Spektrum Autyzmu i ADHD, a następnie pomaga w poszukiwaniu odpowiednich metod wsparcia dla funkcjonowania dziecka w środowisku rodzinnym i szkolnym. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodymi dorosłymi z Zespołem Downa. Prowadzi zajęcia TUS dla dzieci, kształci rodziców w zakresie rozwijania kompetencji rodzicielskich.

Za najważniejszy cel swojej pracy wybiera wsparcie rozwoju małych pacjentów na drodze do samodzielności, radości i pewności siebie. Chce edukować rodziców na temat objawów dziecięcych trudności, ale również pomagać w budowaniu świadomego rodzicielstwa, opartego o umiejętność wyznaczania bezpiecznych granic.

Dla dzieci:
  • diagnoza i terapia trudności związanych z autyzmem, ADHD, Zespołem Downa;
  • zajęcia psychologiczne dotyczące odczytywania i regulowania emocji;
  • Trening Umiejętności Społecznych i edukacja o technikach zastępowania agresji.

 

Dla rodziców:

  • konsultacje przy diagnozie zaburzeń ze Spektrum Autyzmu i ADHD;
  • konsultacje dotyczące wsparcia dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, nieśmiałych lub przejawiających zachowania agresywne;
  • poradnictwo jak uczyć samodzielności i rozmawiać o seksualności.

 

Prowadzi również terapię logopedyczną dla pacjentów dorosłych i dzieci. Łączy wykształcenie logopedyczne i wiedzę psychologiczną podczas pracy nad trudnościami związanymi z:

 

  • wadami wymowy,
  • opóźnionym rozwojem mowy,
  • autyzmem,
  • afazją,
  • jąkaniem,
  • niedosłuchem,
  • dysleksją.

 

Szczególnie ceni sobie dobre porozumienie we współpracy z rodzicami małego pacjenta, upatrując w tym drogi do sukcesu w rozwoju mowy. Doświadczona w pracy z dziećmi i dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną i deficytami uwagi. Otwarta na potrzeby dorosłych pacjentów logopedycznych, szczególnie wspiera ich motywację do zmian.

Umów się na wizytę

mgr Martyna Krosta

Martyna Krosta

Jestem psychologiem, absolwentką jednolitych studiów magisterskich z psychologii o specjalności kliniczno-sądowej. Ukończyłam również studia podyplomowe z psychologii edukacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuję się w diagnozie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Prowadzę również warsztaty dla rodziców, młodzieży i dzieci.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie, Krakowskim Instytucie Psychoterapii czy Pracowni Badań Psychologicznych. Obecnie pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w przedszkolu.

W procesie diagnostycznym biorę pod uwagę wieloaspektowość zgłaszanych trudności, aby wskazać możliwie jak najlepsze metody wsparcia funkcjonowania dziecka. Biorę udział w procesie diagnozy w kierunku Spektrum Autyzmu i ADHD, wspieram dzieci mające trudności w koncentracji uwagi czy regulacji emocji.

Umów się na wizytę

mgr Agnieszka Baran

Ukończyła jednolite studia magisterskie z zakresu psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ukończenia studiów pracuje jako psycholog dziecięcy. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z trudnościami rozwojowymi oraz ich rodzinami. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci w spektrum autyzmu, poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz fundacji, zajmując się diagnozą, terapią oraz udzielaniem konsultacji psychologicznych. Ukończyła liczne szkolenia dotyczące diagnozy oraz terapii dzieci z trudnościami rozwojowymi, m.in: uprawnienia do stosowania narzędzi ADOS-2 i Stanford-Binet 5, Leiter-3, Podstawowe zagadnienia terapii dzieci z autyzmem, Zabawa w terapii dziecka z autyzmem, Trening Umiejętności Społecznych, PECS 1, Przedszkolak z trudnościami emocjonalnymi  i inne.

Konsultuje dzieci w procesie diagnozy w kierunku zaburzeń neurorozwojowych – ASD oraz ADHD.

mgr Dominika Wiśniowska

Dominika Wiśniowska - Insmind

Dzień dobry, nazywam się Dominika i jestem psychologiem. Ukończyłam studia jednolite magisterskie, uzyskując dyplom psychologa o specjalności klinicznej. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Poradni leczenia uzależnień dla osób uzależnionych i współuzależnionych, w Ośrodku Adopcyjnym, oraz w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Oprócz spotkań indywidualnych, na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą w przedszkolu oraz szkole.
Wierzę że psychologia to obszar, w którym ukończenie studiów stanowi dopiero wstęp do rozwoju i ciągłej nauki, dlatego nieustannie podnoszę kwalifikacje oraz zwiększam swoją wiedzę poprzez udział w kursach, szkoleniach oraz konferencjach naukowych. Dodatkowo swoją pracę poddaję regularnej interwizji lub superwizji, oraz kieruję się zasadami Kodeksu Etyczno- Zawodowego Psychologa.

Pracuję zarówno z dorosłymi, młodzieżą, jak i dziećmi od 7. roku życia.

Moja praktyka skupia się głównie na pracy z osobami w kryzysach życiowych, z trudnościami emocjonalnymi, niskim poczuciem własnej wartości, a także z osobami w spektrum autyzmu, czy ADHD. Najbliższa jest mi idea oraz metody pracy nurtu poznawczo-behawioralnego.

W przypadku gdy trudno jest jednoznacznie zdefiniować problem, mogę pomóc w zdiagnozowaniu i określeniu go, a także wskazać rodzaj metody oraz specjalisty, który pomoże w jego rozwiązaniu.
Udzielam także konsultacji dla rodziców np. w sytuacji separacji, rozwodu.

W pracy terapeutycznej najważniejsze jest dla mnie stworzenie szczerej relacji, opartej na zaufaniu i poczuciu pełnej akceptacji. Do każdej osoby podchodzę indywidualnie, wierząc że nasze myśli i przekonania kształtują naszą rzeczywistość, a w każdym z nas kryją się zasoby, które przy odpowiednim wsparciu, umożliwią poprawę jakości życia.

Umów się na wizytę